webxp.searchbutton

קוד אדסנס

webxp.blog

DnnForge - NewsArticles

הטוב, הרע, והממוצע בחטיפי הדגנים הכנו עבורכם מדגם מוצרים וגם כמה כלים, כללים וטיפים, שיעזרו לכם לבחור בריא יותר
רוני גורדון / 28 נובמבר 2013

מדפי חטיפי הדגנים בסופרמרקט מבלבלים אתכם? הולכים לאיבוד בשלל ההצהרות הבריאותיות והתמונות המפתות? אנחנו כאן בשביל לעזור לכם!  אז מה אתם צריכים לבדוק?

א. שומן רווי, שהינו אחד מן האויבים העיקריים של בריאותנו. צריכה מוגברת של שומן רווי עשויה לגרום לעליה ברמת הכולסטרול הרע ולפיתוח מחלות לב וכלי דם.

בחטיף (תמים) זה כמות מטורפת של שומן רווי, העומדת על כ- 16.9 גרם ל- 100 גרם – 


לעומת זאת, בחטיף הבא של Envirokidz, אשר מיובא לישראל, יש 0 גרמים של שומן רווי! –

אז קבלו 'טיפ בריאותי' –
תבדקו שכמות השומן הרווי אינה עולה על 5 גרם ל- 100 גרם. יש לכם אצלנו במועדון ה- 100 מגוון מכובד של כמעט 40 חטיפי דגנים שלא עוברים את ה- 'קו האדום' (הווירטואלי) של שומן רווי ברמה גבוהה.  

ב. סוכר - תזונה עתירת סוכרים קשורה לבעיות בריאותיות שונות כגון סוכרת והשמנת יתר, המהווים גורמי סיכון משמעותיים למחלות לב וכלי דם, וכן לעששת. עפ"י רשויות הבריאות, כמות של מעל 15 גרם סוכר (או מעל 12.5 גרם של סוכר מוסף) ל- 100 גרם נחשבת רמה גבוהה!  

בחטיף (תמים) זה כמות גבוהה ביותר של סוכר, העומדת על כ- 40.9 גרם ל- 100 גרם –


לעומת זאת, בחטיף הבא של פוזיטיב, יש 18 גרמים של סוכר, שזה פחות ממחצית! –

אז קבלו מאיתנו 'טיפ בריאותי' –
אמנם, כמעט כל חטיפי הדגנים 'נכשלים' במבחן הסוכר, שהרי גם רמה של 18 גרם סוכר ל- 100 גרם נחשבת גבוהה, אך בוודאי תסכימו איתנו שיש הבדל גדול בין מוצרים המכילים כ- 20% סוכר למוצרים המכילים כ-40% סוכר. שימו לב לכך שכמות הסוכר הממוצעת בקטגוריית חטיפי הדגנים עומדת על כ-30 גרם ל-100 גרם, אז תשאפו לבחור חטיפים המכילים כמות סוכר נמוכה מן הממוצע. 

ג. נתרן - לאחרונה הושק קמפיין עולמי שקורא להפחתת מלח במזון שאנחנו צורכים, במטרה להוריד את רמות לחץ הדם בקרב האוכלוסייה, ולמנוע 2.5 מיליון מקרי מוות מיותרים מידי שנה, כתוצאה מיתר לחץ דם ומחלות קשורות. עפ"י רשויות הבריאות, כמות של עד 120 מיליגרם נתרן ל- 100 גרם נחשבת רמה נמוכה, כמות של מעל 120 מ"ג עד 600 מ"ג נחשבת רמה בינונית, וכמות של מעל 600 מ"ג נחשבת רמה גבוהה.  

בחטיף (תמים) זה כמות נתרן של כ- 513 מיליגרם ל- 100 גרם, אשר נחשבת בינונית באופן כללי, אך מהווה כמות גבוהה ביותר בקטגוריית חטיפי הדגנים –


לעומת זאת, בחטיף הבוקר הבא, יש 0 גרמים של נתרן, והוא לא היחיד! –

אז קבלו מאיתנו 'טיפ בריאותי' –
בחירה של חטיפי דגנים המכילים כמות נמוכה של נתרן (פחות מ- 120 מ"ג), היא ההזדמנות שלכם לאזן את כמויות הנתרן העודפות שאתם צורכים ממזונות רבים אחרים. אל תתפשרו – המגוון גדול!   

ד. סיבים תזונתיים – לסיבים התזונתיים תפקיד חשוב בפעילות תקינה של מערכת העיכול וביצירת תחושת שובע החיונית לדיאטה  

בחטיף זה כמות סיבים תזונתיים זעומה של כ- 1 גרם ל- 100 גרם, כך שנכון יותר לכנות אותו בשם 'ממתק' – 


לעומת זאת, בחטיף וולנס עם אוכמניות שחורות יש כמות גבוהה של כ- 16 גרם סיבים תזונתיים ל- 100 גרם (כמעט 4 גרם לחטיף) –

אז קבלו מאיתנו 'טיפ בריאותי' –
חפשו חטיפי דגנים שיש בהם יותר מ- 3 גרם סיבים תזונתיים לחטיף, או בדקו את הרשימה אצלנו באתר – אנו יצרנו עבורכם קטגוריית משנה בתוך קטגוריית חטיפי הדגנים בשם 'עשיר בסיבים'.  

ה. חלבונים – אמנם מדפי חטיפי הדגנים בישראל (להבדיל מארה"ב), הם לא מקום אידיאלי לחפש מוצרים עשירים בחלבונים, אשר נתפסים כטובים לספורט ולדיאטה, אך אם אתם מתעקשים, אנו ממליצים לכם על חטיף השומשום של FREE, המכיל כמות גבוהה יחסית של כ- 4 גרם לחטיף –

ועכשיו קבלו 'טיפ' -
כמות החלבון הממוצעת לחטיף דגנים אצלנו במועדון עומדת על 2.9 גרם וזה מייצר לכם נקודת השוואה לבחירה של חטיפים עשירים יותר בחלבון... 

ואם אתם שואלים את עצמכם איך אפשר לזכור את כל המספרים והפרטים, החוקים והכללים, אז התשובה היא שאתם ממש לא צריכים לזכור! בכל מקום בקטלוג שלנו תוכלו ללחוץ על סקיצת הלבבות שבסרגל הימני ולפתוח חלון שיראה לכם מהם הערכים הנמוכים, הבינוניים והגבוהים בכל מה שנוגע לשומן, שומן רווי, נתרן וסוכר. 

שיהיה בהצלחה!

webxp.UserStatus

webxp.rightMenuUp