webxp.searchbutton

קוד אדסנס

webxp.blog

DnnForge - NewsArticles

לונדון ב... 100 קלוריות סיכמנו עבורכם את המוצרים והטרנדים המובילים בעולם החטיפים
רוני גורדון / 19 ינואר 2016

את סוף שנת 2015 בילינו ב... לונדון בחיפוש אחרי (איך לא?) מוצרים ב-100 קלוריות - תראו את השלטים ברשת itsu המקסימה, שבה המחיר 'הקלורי' מוצג לצד המחיר בלירות סטרלינג, ואת מרק המיסו (בצד שמאל בתמונה) שמצאנו במנה של 100 קלוריות:

אלא שקצרה היריעה מלספר על הכל - על המסעדות ובתי הקפה, על הסופרמרקטים וחנויות הנוחות, על הירקות והפירות, על הלחם ומוצרי החלב... אז בחרנו להקדיש את הפוסט הזה לחטיפים נבחרים שמצאנו באריזות 100 קלוריות בראי 'טרנד הבריאות' ששוטף את אנגליה...

1. מיקסים של פירות יבשים ופיצוחים:

את החטיפים הללו, העשירים בויטמינים ומינרלים, שהמסר המוביל שלהם הוא... קלוריות, תמצאו בכל מקום ובעיקר באזור הקופה, שהפכה בשנה האחרונה לאזור נקי מג'אנק פוד.

2. חטיפי פירות וירקות טבעיים:

החטיפים הירקות והפירות הללו של רשת הענק טסקו עונים לטרנד ה- Clean Label, כלומר מוצרים שרשימת הרכיבים שלהם קצרה וטבעית.
בנוסף, בטסקו מיישמים את שיטת הרמזור, שהתנגדו לה כשהושקה: המוצרים מציגים בחזית האריזה את הקלוריות וערכים תזונתיים נבחרים (שומן, שומן רווי, סוכר ומלח) בצבעי רמזור – אדום לרמה גבוהה, צהוב לרמה בינונית וירוק לרמה נמוכה, כמו גם באחוזים מקצובה יומית מומלצת, כדי לסייע לצרכנים לבחור בריא יותר כאשר הם ממהרים.

3. חטיפים עשירים בחלבונים:

גם בחטיפי האורז הללו, המסר השיווקי המוביל הוא... קלוריות והם עונים לטרנד ה- Better-For-You, כלומר חטיפים בריאים יותר. באופן ספציפי, החטיפים אפויים ולא מטוגנים ומהווים מקור של חלבון, כפי שמודגש באופן בולט בחזית האריזה. בנוסף, הם מאמצים את שיטת הרמזור.

4. חטיף ירקות אורגני, חטיף פירות בריא וחטיף מלוח עם גבינה במנה מדודה:

  • חטיף התפוחים של רשת מרקס אנד ספנסר מדגיש שהמוצר מספק מנה אחת מתוך 5 מנות של פירות וירקות שמומלץ לאכול ביום אחד, שהוא מסר שיווקי נפוץ מאוד בשוק האנגלי.
  • חטיף התירס מדגיש שהוא אורגני.
  • החטיף עם הגבינה של המותג Walker's מאמץ באופן וולנטרי ובאומץ רב את שיטת הרמזור, למרות שהצבעוניות לא ממש מחמיאה לו: המוצר 'סובל' מרמה גבוהה של שומן ומלח!

5. בייגלה, חטיף מנגו וקרקרים במנה מדודה:

כל המוצרים שבתמונה מציגים את הקלוריות בחזית האריזה: 105 קלוריות לקרקרים, 103 לחטיף המנגו ו-95 קלוריות לבייגלה. חטיף הבייגלה מאמץ את שיטת הרמזור, וזו מוכיחה שהחטיף בריא יחסית: השומן, השומן הרווי והסוכר נמוכים. רק המלח נחשב גבוה, אם כי סימון האחוזים מראה שהשד לא כל כך נורא: המלח מהווה 8% מקצובה יומית, כאשר הקלוריות מהוות 5% מן הקצובה.

6. צ'יפסים אפויים במנה מדודה:

גם במוצרים הללו, המסר המוביל הוא קלוריות. מוצרי ה- Ultra Slim, נושאים בחובם הבטחה סמויה שיסייעו לכם לרדת במשקל... הצ'יפס של מרקס את ספנסר מאמץ את שיטת הרמזור וכך גם מוכיחים שמדובר במוצר בריא: השומן, השומן הרווי והסוכר נמוכים, וכמות המלח בינונית, כאשר ברוב הצ'יפסים כמויות השומן, השומן הרווי והמלח הינן גבוהות.

אז איך מסכמים את עולם החטיפים בשוק האנגלי?

  • קלוריות הן המסר המוביל!
  • שיטת הרמזור מכה שורשים כשיטה המועדפת לדירוג בריאותי של מוצרי מזון!
  • שוק החטיפים הטבעיים ו/או הבריאים יותר נמצא בצמיחה גדולה!
  • ולא פחות חשוב – תעשיית המזון לוקחת אחריות בפתרון מגיפת ההשמנה!

נ.ב.
כל המוצרים שבתמונה נמכרים באריזות אישיות ללא אריזות מאגדות, שמסייעות לאכול חטיף אחד ודי.

webxp.UserStatus

webxp.rightMenuUp