webxp.searchbutton

קוד אדסנס

webxp.blog

DnnForge - NewsArticles

יום האישה הבינלאומי ואריזות 100 קלוריות הידעתם כי נשים הן הרוח החיה מאחורי שיטת ה-100 קלוריות באריזה?
רוני גורדון / 9 מרץ 2014

לרגל יום האישה הבינלאומי רצינו להודות לכל הנשים שעוזרות לנו לעזור להן לקדם את שיטת ה-100 קלוריות באריזה... כי למה לספור קלוריות אם אפשר לספור אריזות?

ולמה נשים?

כי הנשים מהוות כ- 75% מכלל המבקרים באתר מועדון ה-100 קלוריות באריזה, וכ- 95% מכלל האוהדים בפייסבוק!

אז האם מדובר ב- 'כוח נשי ישראלי'?

ממש לא! רצינו לספר לכם שמדובר בתופעה חובקת עולם! הנה תראו דוגמאות –

1. בסקר שערכו בחברת ג'נרל מילס האמריקאית הסתבר כי 9 מכל 10 נשים (כמעט) מתעניינת במוצרי 100 קלוריות! וכך נולדו המעדנים של יופלה באריזות 100 קלוריות, שהפכו להשקה הכי מוצלחת של המותג ב- 20 השנים האחרונות! 

2.  במיתוג מחדש שערכו בחברת פפסיקו האמריקאית למארזי ה- 100 קלוריות שלהם, הם ניהלו קמפיין שלם תחת השם: Only in a WOMAN'S WORLD...

3. כאשר השיקה חברת נסטלה מארזי 100 קלוריות של אוכמניות מצופות בשוקולד, היא כיוונה את המוצרים ל- 'קהל הנשים, אשר נמצאות בתנועה מתמדת ומחפשות חטיפים בריאים יותר'...

מופתעים מכך שנשים כמהות למוצרי 100 קלוריות?

אנחנו לא! כבר בשנת 2001, התחלנו באיסוף נתונים ומחקרי שוק רבים לצורך בדיקת ההיתכנות השיווקית של השיטה ונדהמנו מן הממצאים. הנה כמה דוגמאות:

• 'נשים תמיד מתעסקות בקלוריות' (American Dietetic Association)

• 'רוב הנשים חושבות על מזון באופן תמידי' (סוזי אורבך בספר: Fat is A Feminist Issue)

• 'המכנה המשותף בשיווק מזון לנשים הוא פשטות' (העיתון Food Technology)

• '75% מן הנשים חושבות שהן שמנות מידי' (העיתון Glamour)

מופתעים מכך שנשים (צרכניות) הן הכוח המניע מאחורי השיטה?

אנחנו לא! אנחנו במועדון ה-100 חושבים שמדובר ב- 'Pull Market' חסר תקדים (ביקוש עז שקיים ברמת השטח) כי השיטה מעצימה ומתאימה למציאות העכשווית ולמגה טרנדים העולמיים שנשים מתחברות אליהם בעוצמה גדולה במיוחד:

• מגמת הבריאות

• המלחמה בהשמנה ובעודף המשקל

• הרצון לאמץ אורח חיים נכון

• פשטות ונוחות – תרבות ה- 'על הדרך', חיסכון בזמן ומאמץ

• D.I.Y – רובנו, רוב הזמן, עושים דיאטה בשיטת ה- Do-It-Yourself

 

webxp.UserStatus

webxp.rightMenuUp