webxp.searchbutton

קוד אדסנס

דף הבית על 100 קלוריות בעולם

Text/HTML

מוצרי ה-100 קלוריות בעולם

יום אחד, בשנת 2004, הגיח לשוק בארה"ב קו מוצרים ניסיוני ושונה מאוד בנוף אריזות ה'ג'מבו' האמריקאיות. חברת  Kraft ענקית המזון השנייה בגודלה בעולם, השיקה חמישה מותגים מובילים, ביניהם עוגיות Oreo המפורסמות, במארזי 100 קלוריות, תוך שהיא הופכת את הנתון התזונתי "אריזות 100 קלוריות" לטיזר שיווקי ולמותג לכל דבר.
אריזות 100 הקלוריות נחטפו מהמדפים והמכירות חצו את רף 100 מיליון הדולר כבר בשנה הראשונה.

ההצלחה הפנומנאלית הכתה בתדהמה את התעשייה האמריקאית, שהרגילה והורגלה במשך שנים רבות למנות גדלות והולכות, ומהר מאוד זכתה לחיקויים של מוצרים ומותגים רבים אחרים.

 

 

בזה אחר זה הציעו עוד ועוד יצרני מזון את מרכולתם באריזות 100 קלוריות, ובכל פעם הופתעו מחדש לגלות עד כמה הצרכנים צמאים למוצרים מסוג זה.

כיום, ניתן למצוא בארה"ב נקודות מכירה רבות בהן אזורים שלמים מוקדשים למוצרים בני 100 קלוריות לאריזה. 
מהלך זה, אשר אומץ על ידי היצרנים לא אחת כאקט נואש ואחרון למלחמה בירידה במכירות, התגלה כפתרון לו שיוועו צרכנים רבים הנלחמים בהשמנה.

כך התגלה רעיון המאה כחבל הצלה מפתיע לרווחיות היצרנים, ואי של שפיות עבור הצרכנים שהמנה המדודה סיפקה עבורם פתרון ריאלי ורציונאלי לקונפליקט הפסיכולוגי הנצחי בין הרצון לאכול לבין הרצון לשמור על המשקל.

בתקופה הנוכחית, יצרניות המזון האמריקאיות כבר מבינות שפחות זה יותר ואינן מתווכחות עם ההצלחה. שוק מוצרי 100 הקלוריות הפך לתעשייה שמגלגלת מיליארדי דולרים בשנה. לחץ ודרישות הצרכנים לספק עבורם גם מוצרים בריאים ומגוונים, חוללו שינוי מגמה.
מגוון המוצרים הוא עצום וכולל בין היתר סוגים שונים של לחם, גבינות, יוגורטים, ממרחים,  פיצוחים, פירות יבשים, גלידות, משקאות וכמובן את כל הממתקים והחטיפים שניתן להעלות על הדעת.

גם אנחנו יכולים ליהנות ממגוון גדול יותר של מוצרי 100 קלוריות באריזה!
אתם מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרים בעולם (תצוגה חלקית מתוך אלפי מוצרים קיימים) ולכתוב לנו מי מהמוצרים הקיימים בעולם תרצו לראות גם אצלנו.

webxp.UserStatus

webxp.rightMenuUp