webxp.searchbutton

קוד אדסנס

דף הבית בוחרים בריא ב-100

Text/HTML

בריאות מתחילה בקלוריות

עליה פתאומית במשקל או קילוגרמים עודפים שמסרבים להעלם? הכל מתחיל בקלוריות וממשיך בסוג הקלוריות שאנחנו בוחרים לצרוך. באמצעות השליטה בקלוריות, נוכל לרדת במשקל ואם נשכיל לבחור את הקלוריות 'הנכונות', נעלה על דרך המלך. אך מהן קלוריות 'נכונות' והאם כל הקלוריות שוות זו לזו?

מחקרים אשר בוצעו באוניברסיטת ניו יורק בפיקוחה של פרופ' לתזונה מריון נסטלה, מראים שהפחתה בכמות הקלוריות מביאה לירידה במשקל, ללא קשר להרכב הקלוריות או למקור שלהן, אך עם זאת, אותם מחקרים הראו כי קלוריות ממקורות שונים פועלות בצורה שונה על הגוף שלנו. לדברי פרופ' נסטלה "אדם שינסה, למשל, לצרוך את מלוא הקלוריות שלו מסוכר בלבד ימות, כיוון שהסוכר נטול כל יתרונות תזונתיים".

אריזות 100 קלוריות מציבות את המימד הקלורי בחזית, אך גם ברקע. העובדה שכל המוצרים נמכרים ביחידות קלוריות אחידות, מאפשרת לנו להתמקד בתמורה שאנו מקבלים בעבור אותו מחיר קלורי.

בקטלוג המוצרים שהרכבנו עבורכם, תוכלו למצוא מידע חיוני על ערכי המוצר ועל תרומתו לשיפור הבריאות והגזרה. חילקנו את המידע על פי קריטריונים מובילים בעולם התזונה ובאופן הגיוני וקל ליישום בכדי לסייע לכם לבחור את המזון אשר אתם צורכים ולקבל החלטות תזונתיות נכונות באופן מושכל אך אינטואיטיבי – במקסימום שליטה ובמינימום מאמץ!

אז מה עשינו?

1. סימננו עבורכם את המשקל ל-100 קלוריות (הצפיפות הקלורית). ככל שהמוצר משביע יותר הכמות שנקבל ל-100 קלוריות תהיה גדולה יותר: 

 

2. חילקנו את המוצרים לקטגוריות: 

 



3. ערכנו בכל דף מוצר טבלה תזונתית, המתייחסת ליחידת 100 קלוריות של אותו מוצר ולערכיו הבריאותיים.

 

 

4. דירגנו את המוצרים השונים באמצעות נקודות בהתאם לרמת הבריאות שלהם, כי אנחנו יודעים שאין לכם זמן לבדוק בעצמכם וכי בסופו של דבר – הבריאות היא החשובה ביותר. שיטת הניקוד מבוססת על המלצות שפורסמו ע"י המכון האמריקאי לרפואה בשנת 2011.

מוצר שקיבל שלוש נקודות בריאות – נקודה עבור רמה נמוכה של נתרן, נקודה שניה עבור רמה נמוכה של שומן רווי  ונקודה שלישית עבור רמה נמוכה של סוכר.  
מוצר שקיבל שתי נקודות בריאות 

מוצר שקיבל נקודת בריאות אחת

מוצר שלא קיבל נקודות בריאות

מוצר שחסר מידע תזונתי לדירוג שלו

 

מוצרים שבהם אחד משלושת הפרמטרים (שומן רווי, נתרן וסוכר) נמצא בטווח הגבוה, לא יכולים לזכות ולו בנקודת בריאות אחת.

הקריטריונים לפיהם נקבע האם רמות השומן הרווי (או השומן, במידה וכמות השומן הרווי אינה מסומנת), הנתרן והסוכר (והסוכר המוסף) נמצאים בטווח הנמוך, הבינוני או הגבוה, לקוחים מ'שיטת הרמזור' האנגלית.

על שיטת הרמזור האנגלית ולמה בכלל צריך דירוג בריאותי, תוכלו לקרוא בהרחבה בבלוג של מועדון ה-100 קלוריות. לחצו  כאן כדי להיכנס לפוסט.

webxp.UserStatus

webxp.rightMenuUp